reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Puškárová

Silvia Puškárová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorovateľ. Zoznam autorových rubrík:  NáladovéVypozorovanéSúkromnéNezaradené

reklama

Náladové

Druhá šanca

Silvia Puškárová

Druhá šanca

Kráčam po hrane. Pomaly, obozretne. Vír udalosti ma však začína pohlcovať a ja strácam rovnováhu. Okolie sa zahaľuje do hmly... Vo chvíľach precitnutia mi zovrie hrdlo - neviem alebo nechcem si spomenúť, kde som prvýkrát urobila chybu?

  • 30. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 362x
  • 0
Bude dobre

Silvia Puškárová

Bude dobre

Krvácajúc sa dotackám do izby. Zaslepené oči vidia iba to, čo im mozog ukáže a rana krváca ešte viac. Vedela som, že som to nechala zájsť príliš ďaleko.

  • 26. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 144x
  • 0
Večer

Silvia Puškárová

Večer

Oceľový balón v mojej hlave konečne spľasol. Lakťami som sa oprela o rám okna a mierne som sa vyklonila. Nikde žiaden pohyb. Nasala som do seba nočnú atmosféru tichého, v podvedomí chronicky nepokojného mesta. Otočila som sa do izby a s úľavou som vydýchla. Na spodnej časti chrbta som zacítila mŕtvy dotyk výhrevnej rúry.

  • 7. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu